Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10469/9118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorSánchez Parga, José-
dc.date1992-08-
dc.date.accessioned2016-08-26T19:59:39Z-
dc.date.available2016-08-26T19:59:39Z-
dc.identifier.citationSánchez Parga, José. 1992. Elecciones 92 o desreglamentación de la política (Coyuntura). Ecuador Debate, 26:23-26.es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10469/9118-
dc.descriptionLo más obceno de la campaña y que escenificó la imagen de los candidatos fue el marketing de la pobreza.es_ES
dc.formatp. 23-26es_ES
dc.languagespaes_ES
dc.publisherQuito : CAAPes_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/*
dc.subjectECUADORes_ES
dc.subjectDEMOCRACIAes_ES
dc.subjectPARTICIPACIÓN POLÍTICAes_ES
dc.subjectCORRUPCIÓNes_ES
dc.titleElecciones 92 o desreglamentación de la políticaes_ES
dc.typearticlees_ES
dc.tipo.spaArtículoes_ES
Appears in Collections:Ecuador Debate No. 026

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
REXTN-ED26-02-Sanchez.pdfArticulo - revista550,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons